Новачок вийшов одразу в двох кузовних версіях – звичайній та Coupe. Таким чином, Porsche планує виокремити попит на класичну модель та на стильну і не практичну. Едине що об҆ єднає ці два Cayenne – це бензиновий 8-циліндровий двигун з двома нагнітачами та електричним мотором на 134 додаткові к.с. Як ми вже зазначали – працюючи разом, силова установка розвиває 670 к.с. та 900 Нм крутного моменту. В парі з двигуном агрегатується 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей Tiptronic. Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid з додатковим пакетом Chrono Sports Package прискорюється з 0 до 100 км/год всього за 3,8 секунди. Максимальна швидкість кроссовера складає 270 км/год. Середня витрата пального заявлена меньше 10 літрів на сотню. В позашляховику використовується акумуляторна батарея 14,1 кВт-год, яка живить електричний двигун. На електричній тязі автомобіль може проїхати до 40 км зі швидкістю до 80 км/год. Повністю зарядити акумулятор можна за дві з половиною години від звичайної зарядної станції. При цьому Cayenne не втратив у практичності, адже багажний відсік на 645 літрів виглядає величезним.
Автомобіль заводиться в режимі E-Power за замовчуванням, а бензиновий двигун починає працювати лише за потреби. Також, водій може перемикатися між режимами E-Power, E-Hybrid, Sport та Sport Plus, контролюючи ефективність роботи гібридної установки. До базової комплектації Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid увійшли адаптивні амортизатори та трикамерна пневматична підвіска, керамічні гальма та лазерні фари.
Інтер҆ єр виглядає так само як і у звичайному кроссовері за винятком деяких елементів та віртуальної панелі приладів. Якість матеріалів оздоблення на високому рівні, що підтверджуюь натуральний алюміній, карбон та шкіра.
Загалом, новий Cayenne Turbo S E-Hybrid підтвердив високий статус не тільки з точки зору техніки а і як стильний та екологічний автомобіль. За динаміку доведеться платити досить дорого, а якщо серьйозно, то прайс на топову версію Cayenne стартуватиме з позначки у 140 тисяч євро…